Thursday, October 15, 2009

alkisah......
















Best kan layan gambar negara org......
alkisahnyer.....rin ni mmg teringin sgt nk melawat negara orang,tp yerlah kena kumpul duit dulu kan.tetapi dr tahun lepas mmg dah nekad nk g beijing dgn mak sedara.kebetulan opis maksu rin mmg nk buat trip ke beijing siap buat potongan gaji supaya x terasa bila nk g nti(yerla kalau nk kumpul mesti susah)rin pun nk join the group ler hehe....suami ckp i ni kaki jln(mmg kaki yg jalan kan hehe....) tetapi sampai sekarang x pegi lagi(sedihnyer.....)
Kenapa Rin nk sgt pergi beijing?sbb nenek rin dah pernah pergi,dia punya shopping punyerlah banyak(murah2 gitew) antara yg rin suka adalah kain suteranyer,cadar sulam tampal,alas meja dll.kalau kat sini beratus harganyer tp kat sana murah bangat.
Tempat yg dilawati x payah cakap lg lah pastinyer temboh besar cina...cuba tengok gambar kt atas tu....masyaAllah,panjangnyer dan tersergam indah.best n uniknyer kat sana masjid di sana tu begitu tradisional(ikut negaranyerla,kalau kita x tau kita akan ingat itu adalah tokong cina).
Tetapi alkisahnyer,Allah telah memakbulkan doa dan mendengar keinginan hambanya ini kerana telah diberi peluang untuk menjejaki kaki ke negara yg ingin dilawati ini.Alhamdulillah Allah telah memberi lorong agar rin memilih bisnes hai o kerana dgn bisnes ini rin mendapat peluang ini.x rugi dengan pelaburan yg telah kulaburkan....Allah mendengar n melihat usaha yang telah kulakukan ini dan alhamdulillah dgn izin Allah rin berpeluang melancong dengan percuma(siapa nk bg free kalau bukan hai o).Rin berdoa agar diberi kesihatan yang baik dan dipanjangkan umur...amin

2 comments:

  1. seriously.. am so proud of you my fren!! keep up a good work. seronok tengok kawan2 berjaya. errr.. xde ole2 utk aku ka?? hehe

    ReplyDelete
  2. surie....
    tahun depan la sayang baru pegi

    ReplyDelete