Monday, October 5, 2009

sibuknyer.................







Kebelakangan ini mmg bz sgt(teramat2 bz).....nk update blog mmg tak sempat lagi.Sesibuk manapun aku,gaji lebih kurang sama jer.....so i kena lakukan sesuatu untuk merubah hidup ini menjadi luar biasa dari yg biasa(tp dgn cr betul dan halal).



Mungkin jodohku dgn tpt keje sekarang x lama kut,maybe hingga pertengahan tahun dpn,paling awal Februari 2010.Nak tau knp,sbb dah x sanggup berjauhan dgn hubby dan anak serta family.Minggu2 balik penat jugak dlm perjalanan..paling kesian pd anak dara aku Nur Irdina Damia.



So bermula dari sekarang aku kena usahakan sesuatu agar ada something bila aku dah resign nti.....so jawapannya aku nk full time bisnes.sebelum ni aku buat side income jer tp lepasni x lg sbb aku tau,aku mmg bleh berjaya dgn usaha aku sendiri.



Modal telah aku laburkan so...tunggu apa lg.aku harap,saudara mara dan teman2 dpt menyokong keputusan aku ni.aku tahu aku bleh buat...so x lama lg aku nk buka blog yg lain untuk bisnes ni....so aku mohon jasa baik sahabat2 aku dan sepupu sepapat tlglah aku untuk merealisasikan impian ini.

No comments:

Post a Comment