Monday, July 13, 2009

tak cihat......


X selesa rasanya bila tonselku membengkak.....sakit tekak,demam dan lenguh badan2 ni,baru jer seminggu lega dah demam semula.tambahan plak cuaca x menentu ditambah dgn jerebu yg agak teruk ini harie....asalnyer aku nak puasa hari ni,dah bangun sahur makan roti 2keping,minum milo dan segelas air suam...bila dtg keje ok lg lepastu pukul 9 kepala aku dah mula rasa sakit,semakin lama semakin sakit.lepastu tekak rasa perit.nak kata lapar x jugek sbb dah sahur.masuk jer pukul 12 aku rasa meloya,12:45 tamatlah posa aku sbb dah muntah2,ini bermakna migrain aku dtg lg,tonselku membengkak semula.bila aku pandang cermin kt pentri,jerebu teruk.maka kesihatan aku menjadi signal kpd cuaca yg x elok...member aku kata aku pengkaji cuaca semulajadi.

So sekarang...kepala dah kurang sakit sbb dah keluar isi perut tp tekak semakin sakit nk telah air liur pun rasa sangkut.

so kenalah banyak minum air masak....

1 comment:

  1. sabaq la noo.. aku sniri dah arif yang hang tak brapa sihat. jaga diri kat tempat orang. tenang selalu k!

    ReplyDelete